Moments :)

Assalammualaikum.
na na nana,now dah pukul 9.09 pagi.bwwrrr ! mari duduk dekat dgn saya yg belum mandi dan wajah berseri ditempek bedak sejuk.haha.i'm kidding.
act,di suatu malam semalam.err,you know kak fatin?you know?yess,i mean fatin syakirah.dia minta saya update blog ni hah.mmg dah lama nak update blog,well saya ini busy orangnya.cehhh.booo sikit.
haha.bila whatsapp ngan kak fatin mmg giloo.
forget it ! straight to the phoiiiinntttt !
Alhamdulillah,perkara yang dihajati oleh kami dan seluruh warga smkai sudah pun termakbul.tetapi,kak fatin ingatkan kami'ini baru permulaan dik,teruskan perjuangan'.
tak sia-sia berlatih selama ni,bersusah payah senior stang latih kami,tak sia2 ckgu pah dan ckgu bani berkorban dan sangat dihargai buat ibu bapa,guru-guru,kawan-kawan yang mendoakan kami dan sanggup menunggu acara pantun berakhir.aku sentiasa ingat wehh ! dan tak sia-sia kak fatin membeli tudung baru.haha.guess what ! kak ainur pun datang.senior form 6 pun banyak membantu.wahh ! kalau nak mention semua mmg tak habis lah beb.dan mak tite pun ambil cuti untuk tengok anaknya ini berpantun.fiuhhhh,masa yang ditunggu-tunggu !
FLASHBACK TIME !!
apa yng penting?kerjasama ! yeyy.lihatlah ckgu pah
yang begitu komited orangnya.mweheehe
penyokong setia ! debaran sebelum menunggu pemenang.seperti
biasa,aku orang yang paling cool,diorang yang gelabah.haha
err,abaikan gambar yg dinyahh itu.kak fatin dgan hajar.
ouh ya ! and the GENG:)
kan dah cakap,kak ainur datang wehh !
weheeeee

semoga Allah sentiasa memberkati usaha kami dan murahkan pintu rezeki.amin.
love,
MAS


بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ