We Are The One

Assalammualaikum.
Subahanallah,setelah sekian lama tidak uptodate blog,2 bulan brohhh.
who cares aku updated ke tak,dah ternyata lagi tersuluh blog aku mmg hampeh.Actually,tahun ni,aku dan kawanku yang lain terlibat dengan Pantun.woahh ! now aku paham,pantun ni mengeratkan lagi hubungan kami kan,Zana Pogi.haha.guess what,next week kami lawan.hanya Allah yang tahu nervousnya kami.FORGET IT!bkan itu aku nak cerita.seperti org lain,setiap tahun pasti ada saja kenagan pahit,manis yang tak boleh lupa kan.betul tak,wani,ida,zana A,zana pogi,jannah,nisa alwi,fiqah.fiuhhh,kalau nak mention semua mmg tak habis.ohh ya,tahniah buat TEAM NETBALL SMKAI even hampa kalah.bkan perli brohhh,aku tau hampa mmg dah try the best.kami pnyokong tak henti-henti doakan kejayaan hampa.apakan daya,setiap perkara berlaku ada hikmahnya !


yeyyyy! time for FLASHBACK .alalaalalala

ini time berlatih pantun.miss this moment
Jannah ni suka kacau aku.hahaha.
Ida & Wani :)

fake twin.haha
and,,kwan yg sangat tabah.Nisa :)
Love,
Mas

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ