Because we can.

Bismillahhirrahmanirrahim.
Assalammualaikum.Very good night:)
Another chance from Allah.Alhamdulillah.big thanks dkat mak sbb bagi anak dia ni bukak lappy dan anaknya ini segera meluru kepada lappy dgn sngat excited bagai tiada apa yang dapat menghalang dan mood sekarang sngatlaa baik.Sometimes mood ni mempengaruhi penaipan.kay dah dah over-,-
Syukran!thanks mom.Beberapa bulan,beberapa hari, ni aku dah lama tak spend time,makan sesama,merepek ssama,bukak topik sewel ssama dgn dorang.haah,all those crazy friends.Tahun ni aku dgn Zana dah jalan macam robot,sepantas kilat,secepat mungkin haa.pagi-pagi aku jalan dgn libas blazer pengawas(ala ala shah rukh khan),tak tngok muka orang,then pegi pagar apa smua.haa,macam apa dah.smpailaa satu haritu Ayen ckap dkat aku'mas,tdi aku nmpak hang blakang aku.tngok balik dh takda'.okay,boleh bayang aku ni jalan ke lari=='okay tutup pasal jalan mcam robot bagai.Let's flashback! yeyyyy:)
Sejak kecik lgi,aku ni mmg dilahirkan mnjadi seorng yang mesra alam.ceyy ceyy mas-,-no wonderlaa sbb setiap tahun tukar skolah dulu.Ikut mak pnya psal then nak taknak kena jdi mesra jugak dgn org ramai then dah mcam terbiasa.tipulaa kalau aku ckap aku tak rndu kwan zaman skolah rndah.lama act tak jmpa dorang.last jmpa bila entah.then bila jmpa dorg,mula bukak blik story then rasa mcm"beb,serius aku buat mcm tu?malu gilaa" then mengekek hbis.siap ada geng bagai then rasa mcm hebakk sngat.haha,malu gilaa.Semua bnda gila aku nak buat mesti komplot dgn dorg termasuklaa pakai "eye shadow" masa darjah tiga.Wa amik mak wa pnya haa.Everything we do it together because we can.Moment ni smpai bila tk boleh lupa.then msuk kelas dgn sngat confident sbb rasa mata tu dah lawa sngat haa.okayy diam.Once kita dah ada kawan and smpi satu tahap kita anggap dia mcam family,semua kelemahan dia kita terima.Bergaduh mcm mana sekalipun,berbaik balik.
See,special ada kawan kan?no fake,takd hipokrit.The best thing bila dgn dorang,I mean dgn sesapa pun kita tak perlu jdi orang lain.masing masing terima dgn seadanya.and semua bnda,even bnda kecik pun kita nak share dgn dorg kan?
Alhamdulillah,saya ada dorang.
Lots of love,
Mas Izzatul Ahmad


بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ