forget the past,Start new.yeahh ! start now

Assalammualaikum.
wohoooo ! 4 days more.nervousnya tidak terkata even saya kelihatan agak 'chill'di hadapan orang lain.no,people never know.Allah saja yang tahu tersurat dan tersirat.perghh ! kebenda hng merapu wehh..aku terasa harini lah hari latihan yang paling gila,nak muntah,segalanya lengkap.dan saya juga terasa sangat menyesal teramat amat kerana membuat latihan dengan main-main.kesian gilaa aku tngok cikgu.fiuhhhh-,-
nahhh,warlek watpiece ahh weh.ckgu eton aku cakap an,an,an.buat salah adalah selangkah untuk menuju kejayaan.tapi kalau dah selalu buat salah,dah hng sengaja,memang hareemm ler.ouh yar,yar,happy birthday Nur Hazwani Binti Awang.
wuhuuuu ! masa yg ditunggok tonggok.flashback taimmahh !
yar,jurulatih hot.kak fatin.apabila buang tabiat mcam nilah jadinya.haha
bila ingat balik gamba sebelah kiri tuh,perghh ! aku dgn yaya gelak taktau nak habaq.aigohh yaya ni :)adik dgn kakak mmg comel.
woohhhh ! aku tak pernah menyesal sedikit pun saat bersama dgn diorang.moments nilah aku nak story dekat anak,cucu aku sebelum diorang tidur.hahahaha.tngok ! tngok ! aku bukan boleh buat ayat tacink.sentimental wehh.act,banyak dah orang yang tolong kami.diorang bnyak jugak berkorban.terutama sekali,of courselah ckgu an.senior yang sporting.fiuhhh:) what a happy story.mcm kisah Cindairella yang tak berapa nak rela sngat lah kan.akhir kata,belajarlah daripada kesilapan andddd dahh ! start new.


بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ