Srikandi perak :*

silalh beli maggi slurp yang mnguatkan minda anda.tak ahh,
Assalammualaikum.Alhamdulillah,kami semua melepasi pringkat negeri dgan tenang dan berjaya.now,kak fatin boleh belah dengan happy.hahaha
fiuhhh,segarang-garang aku sayang jugak aku dekat diorang ni hah.taklah garang mana weh.*who cares*.dua tiga hari nih,hari aku berlalu dengan kenangan dan tak tentu arah.cehh.haha.no,memang betul.aku rasa kejap gilaaaa.wahh ! moments sesat jalan,moments salah ikut orang,seluar ketat,menangis,sakit perutt ! yaya mengigau,kak fatin cakap dalam tidur ! hahaha.bnyak wehhh.aku sedih ni woii*who cares again*
aku tngok bnda nih,aku senyum sorang-sorang.Allah saja yang tahu gembiranya aku.
maniskan dalam senyuman.hati dia,wa pnya takut lah wehh.
debaran hati menunggu keputusan.fiuhhhh
penyokong yang sentiasa mnyokong.hahaaha.sporting diorang ni:)
wahhh ! aku terharu.
setiap hari,aku sentiasa ada bnda gilaa dengan diorang ni.setiap kali aku balik,ada bnda aku nak cerita dekat mak aku pasal diorang ni.Ya Allah,kau peliharalah hubunganku dengan mereka.Aku sayangkan mereka ya Allah.now,aku baru tahu abg red do an pegi harini.aku ketinggalan:( dan aku sangkakan kak shark pegi hari ni.damn ~ aku sedih diorang nak pegi dah.





بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ