This ! so true.

Assalammualaikum,
tngan ni penuh gemalai,kemalasan kuasa 8,dan sngat tak smangat dan tak cool nak hupdate blog ni.dan sedia untuk baca setiap prkataan yang sngat poyo dan skema*hantuk kepala*
first of all,sy Mas Izzatul Binti Ahmad ingin mngucapkan ribuan trima kasih kepada ckgu-ckgu yang awesome slama ni dan sabar melayan krenah kelas kami.dah macam bagi wasiat. ckap psal ckgu,tahun dpan sngt tak cool sbb rmai ckgu nak pndah.tmbah ckgu Barney.ehh,ckgu Sarbani.hee.haah,dia pun pndah*lagu ombak rndu*
dan bila jmpa dia tdi,sperti biasa aku laa minah nak emo smua,nak ngis ap smua=='dan dngr crita form 6 thun dpan nak pndah.gilaa btul,lpastu skolah tnggal ap dahh.smua nak pegi.tapi tahun ni macam best of the year.time gone too fast.smua brlaku dgn random,tetiba,dan berlalu dgn sangat indah.power tak weh ayat.haha.tapi serius,bila flashback balik,rasa mcm klakar and yeah aku nak espiyemm tahun depan.baru sedar time nak blik tdi .loll,
ouh ya,tak lupa dgan kawan-kawan yang sngat cool.*smua ayat kau nak hntam dgn cool bgai*
kawan yang slalu rehat dekat kntin skali,satu air share enam tujuh orang.dorang ni,tak tahu nk ckap ap tapi bila dgn dorang rasa mcm dh lupa smua masalah.Ya Allah,syukurnya engkau temukan aku dgn mereka smua.dan family pantun.bila ingt form 1 dulu,mmg aku tknak skolah sini dan tetiba aku sedar smua ni mmg ad hikmah.and yess,mmg ad hikmah.At least,bila aku dah besar,tua.ececeh.hahaa*evil laugh*
haah,at least ad bnda yang boleh aku ingt balik,smua pngalaman.aku tktahu knapa,tpi stiap kali ckap pasal bnda lalu slalu sngat nak mnangis.dan mak penah ckap'tk smua bnda kita nak kita dpat,skali skala cuba lpaskan ap yang kita nak' .memang tak cun lngsung post ni nak sedih tahpape-,-
The End.


بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ