The Best of the Year / 2012

Assalammualaikum.
Alhamdulillah,harini sukan berjalan dengan lancar,paling happening,paling sporting,saling 'menyopport' sepanjang hampir 4 tahun aku di Narnia(SMKAI) .*agak bangga di situ* even semua penat tapi semua enjoy gilaa lah baq hang.fuuhh,setahun je lagi aku sekolah ni pun and now aku cuba aktifkan diri dlm mcm2 aktiviti, spend time dgan kawan-kawan bagai nak rak,lebih bnyak bermesra dengan semua.
Gonna miss all this.
Persembahan smart.
Spend my time with them.
Selain keluarga,aku paling takut kehilangan kawan.Ya Allah,kau peliharalah hubungan antara kami:)
and now,tadaa !
good job Kontinjen Pengawas.Walaupun hanya mendapat tempat ketiga tapi aku tetap puas hati dengan kita semua.Alhamdulillah.Lama dah kot kontinjen pengawas tak menyandang mana-mana tempat.Dalam hampir seminggu kita semua berlatih,pada mulanya tak confident nak buat itu,nak buat formasi bagai,menahan kepanasan.Tapi dengan kerjasama semua,sokongan gempur dari badan pengawas,kita telah buat yang paling terbaik pagi tadi.perghh perghh ! All prefets Up .Wowowow.
Zana,Me and Jannah
and,Pengawas kesemuanya sporting-sporting belaka,saling menegur,professional,rasional.kay kay.sudah sudahlah aku memujinya.haha.But seriously,aku rasa tahun nilah tahun paling the best and aku akan story dekat anak cucu semua*angkat kening*
Dan paling penting,aku akan rindu semua moment time berlatih,rindu kak ayu yang banyak cakap,zana yang suka tegur aku,abg brain dengan lawak dia,otak geliga dia yang lain daripada lain,haha,komander kami abg amin yang suka sedekah coklat,bersuara lantang,pemegang spanduk,adik-adik sesi petang,perghh,semua lah.Dan aku berharap semua ini berkekalan.Amin.
Sincerely,
Mas Ahmad

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ