Forever...

Bismillahhirrahmanirrahim.
Assalammualaikum.
Kalau tanya orang lain,well semua orang nak sesuatu bnda yg berpanjangan even dalam relay,relation dgn kawan,semua lah.and I'm glad to have them.Keluarga yang sangat support,memahami,kawan yg gila,I mean mmg masuk air sagat dorg ni.hahaa.dalam dua tahun ni,aku rapat dgn Zana.maybe sbb aku dgn dia involve dlm pantun then sama-sama satu kepala,memang ngam habis.orang tngok pun dah mcm belangkas mana-mana pergi mesti dua orang.
.Me|Zana.
rasa mcm baru smalam kenal,mcm baru smalam je aku teman dia nangis dekat kolam,mcm baru smalam je aku pulun dgn dia buat hw,mcm baru smalam je share story bedtime pasal hantu dgn dia,mcm baru ptang smalam je aku jadi budak-budak dgn dia main buaian.,mcm bru ptang smalam jugak kita kena kejar dgn mat rempit mana entah.aku takkan buat kerja gila sorang-sorang.minah ni mesti komplot sekali and bila ingat kitaorg start gelak mcm org gila.hahaaa.awesome sngat!the best thing,aku dgn dia start dri stranger and how come sekarang aku dah anggap dia mcam kakak aku.yes,dia slalu ingtkan aku kalau aku lost something,leka,cuai ke apa.Dia ni pandai bab bagi nasihat and wonder sometime if dia ni anak mak aku ke apa sebab perangai dia mmg macam mak aku habis.hahaha.haah,agak dahh!aku ni anak angkat je.okay kidding-,-and semua ni berlaku dgn izin Allah.start dri awal,memang.memang Allah sebaik baik perancang.

Happy sangat dalam tahun terdekat ni semua berlaku dgn pantas.and Allah kurniakan aku keluarga baru yang sangat rapat dgn aku.
from left:syahirah,me,hajar,yaya and zana.
and now aku still ada benda yang perlu capai dgn dorang.rasa mcm baru smalam kitaorg masuk latihan pantun dgn asas zeronya,kosong habis,masing-masing tak rapat,masing-masing tak sangka yang kitaorang akan sampai tahap ni.Pengalaman macam ni takkan dapat dekat tempat lain.korang kena faham kenapa setiap kali latihan aku pulun nak kumpulkan kita semua.Tak complete rasa bila tak cukup salah sorang.I mean Zana yang lembut suara dia(ceyy ceyy)hahaa,Yaya yang kelakar suara dia the moments bila dia cakap"last payyyperhh",Hajar yang bila jawab soalan apa pun memang BOOMMM!,Syahirah yang gila k-pop.God,different character setiap orang and sifat dorg yg masing-masing ni yang slalu buat hari aku happening.The moment bila kitaorg dlm bilik cikgu Bani,malam-malam menyanyi dalam bilikla,aku main rambut Yaya,hajar dgn lagu jiwang,syahirah dgn korean dia.kitaorg buat-buat tidur bila ckgu panggil kitaorg padahal berjaga lewat malam,menyanyi lagu'untuk dia' dengan selamba beruknya dekat kedai makan dgn ramai org,main dekat taman ckgu bani smpai lari dri bangla mana,and kami still boleh share semua bnda ni and have fun.one month more guys! all out habis:)aku tak terfikir macam manala aku boleh ending last year dekat skolah tanpa dorg.Allah sangat memahami.Dia dah permudahkan segalanya.Semua dirancang dgn sangat indah and semua bnda yang terjadi tak penah aku menyesal.And Kak Fatin Syakirah,I already told you nak jadi lebih baik dari awak,Insyaallah.Thanks jadi ckgu kitaorang slama ni,layan kerenah kami,sanggup dtang petang-petang mngajar.banyak pengorbanan awk Kak Fatin.and that time bila time kebangsaan,kak fatin call and tanya psal perlawan and aku start menangis.mcam biasa,seorang kakak akan tenangkan hati adik adik dia ni.my mom yang slalu support and ingtkan anak dia untuk brtahan smpaai akhir.Alhamdulillah Ya Allah,kau datangkan mereka kepada ku dgn seribu rahmat.Syukur sangat.And cikgu yang dari awal smpai akhhir dgn semangat tak penah hilang.
Lots of love
Mas Izzatul Ahmad

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ