Under same sky,dreaming same dream.

Bismillahhirrahmanirrahim.
Assalammualaikum beautiful.
Morning Sunday here!
I'm studying kimia dgn sngt tekunnya(konon) and tangan mula mncari-cari nak berupdate blog sekejap.no phone,no songs accompany me and i just can confess all things here.Pagi-pagi mcm ni best kalau study add math,kimia,fizik ke ap.sbb masuk otak ni haa.otaaaaaa!*mata ke atas,tangan di bahu*
Semalam,lepas latihan.lepas penat menunggu cikgu Pah and aku,hajar,zana and syerah sempat hadap mee goreng dua pinggan kongsi empat.how sweet dan kesemua dibelanja cikgu.ehemm,hahaa.tetiba dlm mee tu ada lipas.then kitaorg buang then smbung balik makan sbb lapar sngat.okay tipu-_________-
then tnggu ckgu lama sngat and yaya pulak dah balik.Aku dgn dorg pun decide nak balik.mcm biasa,sblum balik aku dgn Zana mula mngupas isu-isu merepek tpi penuh dgn isi dan bermuhasabah diri.
Most post aku semua pasal dorg again again and again.No wonder laa kan.Balik rumah pun kekadang aku boleh tergelak sorg-sorg sbb teringat balik moment dgn dorg.Sehari kalau tak buat kelakar tak sah dorg ni.guys,there may be a million things to smile about.but you guys definitely:)Suppy duppy 4 weeks more.Apa yang aku suka bila spend time dgn dorang,kami boleh berlatih main-main,boleh gelak mcm org gila tapi kitaorg akan start serius bila brcakap psal kejayaan.Dekat situ masing-masing akan cri kelemahan diri,perbaiki diri masing-masing,bina strategi and kami akan cari point-pont and chemistry di situ ada.
I wish Cikgu Bani here,and you Kak Fatin.Sy rndu awak haa.Jarang tau sy nak ckap mcm ni.hahaa,poyoss.semuanya poyoss-,-okay dah,bersmbung pasal kisah aku dgn zana smbil mnunggu mak dia ambil dia and aku dgn mngantuk,mamai teman dia dkat bus stop and tetiba tmbul persoalan ni,"nak berjaya,tp mana usaha yg dah buat?".and time tu,aku dgn zana ckapla takut ap smua psal competition nnti ap smua.and I just like,haah mmg takut tpi usahanya mana.Nak berjaya tpi usaha tu berpatutan ke tidak.and tetiba suasana*krik krik*.Tepuk dahi,tanya hati.tepuk dahi cepat!hahaa.Sy seorang hamba yg lemah tak pernah berhenti berharap sesuatu drpd Allah.Tak pernah ada "mustahil" dlm kamus hidup.Kalau Allah nak jadikan sesuatu,pasti jadi.Kunfayakun.and berbalik kpd muhasabah diri,sblum nakkan sesuatu.usaha,doa dan tawakal perlu ada.I dont't want to cry or regret for everyting happened.Allah has big plans for us.Stop dreaming,start doing !
Love,
Mas Izzatul Ahmad.

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ