Dear You :(

Assalammualaikum.Hello*buat muka comel*puihhhh
.Here we go ! tadaaa ! aku nak buat post ni,untukk siapa? untukk diaa ! heyy ! untuk dia ! heyy,untuk diaaaaaa.ehh?haahaha.lol Zana sihat ? takpayah jawab.kita dah jmpa dan hang sngatlah sihat.XD.nasib baik dtang umah aku an.lepas jgakk bnda sebulan aku smpan.then,dia dtang umah aku kononnya nak berlatih,study add math apa semua.lastly,smbang jelahh.haha.Yaya sihat ? pantang ais kan kan? hajar ? ni lagi satu,mesej tak penah balas harapkan *Love you back je,tak mksud aku call me back*Syahirah pun haritu dah jmpa dan semakin comel.Dear you guys,banyaknya halangan nak jmpa  :( uhukkk uhuuk.aku ni je yang sntiasa mencari jalan nak jmpa and I wonder if you guys already forget me,yeahh me :( fuhhh,lama gila tak menggila dengan hampa.bwwrr,bila aku sedih aku akan bnyak makan.hahaha,tak kesian ka hakuuu ka? tak kesah lahh kan,sedih ke,happy,marah or what aku memang kuat makan.hahaXD.aku ada janji kat dorang nak belanja dorang main roller skate smpai kan syerah duk tnya aku dah bnyak kali.ksian kau dik,kasut kecik yg beroda keluar lmpu bila jalan tu kan adoo.murah kan.hahaha.rezeki takder lagi nmpaknya.dan sepanjang cuti ni aku sngatlah hampa bila aku dpat berita ada orang ckap belakang pasal kami.yeahh,people are so good pretending .Pretending like you but they don't.Pretendending to be something they're not.dan aku tak faham orang yang suka judge orang lain ni.stop talking about them.ALL IS WELL MAS ! ALL IS WELL BHAIIYYA ! haha.dan aku terasa berat hati bila sampai satu masa aku terpaksa tinggalkan sekolah,mencari nafkah buat anak-anak.haha,woi ! dah,dah.Dan the sadnest storynya,kami bakal membawa haluan masing-masing nanti.fuuuuu,mcm cerita hindustan.thats why lah aku still ingat kak fatin cakap time kami tngah buat bnda hajat time tuh.haha,dia ckap'time skolah ni lah bnda kita ingat,semua kenangan'.kenapalahh aku tak rapat dgn dorang dari awal.Ya Allah,sesungguhnya engkaulah perancang segala dan engkau lebih mengetahui.I never regret the time that I have spent for them.Never and ever.*suweetnya aku*haha,dan paling best bila orang lain happy dgn holiday,sementara aku di Iceland *kelantan*moody krn tiada diorang.bwrrr
Here we are.Completely us.see ! how hapy we are when together.
traalalalalaalalaa,*Mata keluar air:(*,shaddapp lahh!.aku tngah kupas bawang nihh..kayy,dear you guys the one i need.Sincerely me,Mas Ahmad.

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ