Regret ? NEVER !

Assalammualaikum.
saya rindu ini dua budak.Adam Mukhriz dan Siti Hawa(tetiba)
 ucap tahniah buat pasukan Terengganu.mereka telah menang dalam pantun peringkat kebangsaan.Congrates guys.sedih ? takkan sekali.Aku sentiasa doa yang terbaik buat aku,kami semua.nmpaknya mungkin ini yang terbaik buat kami.Redha dan tawakkal.bila flashback , rasa macam semalam je aku baru kenal yaya,syahirah ni.zana dengan hajar memang aku dah kenal tapi dulu tak rapat sangat.
Maybe this is my last time I spend my time with you guys.One thing that I will never regret is have a great time with you guys.Dengan sapa lagi aku nak buat perangai gila-gila.still ingat kita nyanyi lagu Untuk Dia dia kedai makan haritu tanpa segan silu.haha.Bergambar atas rumput bagai tanpa hiraukan orang lain.ohh man ! dengan siapa lagi ? *menangis*.beberapa minit kemudian...hahaha.
Sepanjang perjalanan kita ke Terengganu lagilah aku tak boleh lupa even ada haritu aku moody dan tidak bersemangat.And most important,hari kita berlatih,hang out , tido,makan.semua lah bak hang !
aku , aku,ehh malu lahh.haha.tak,aku sayang semua :)
tak nmpak Yaya.haha . aku sentiasa berdoa yang terbaik buat kita.kalau ini yang terbaik buat aku tahun depan,aku redha dan berharap hampa pun begitu.Allah kan lebih tahu.*menangis*
Zana :( aku tak sampai hati weh.Ya Allah :(

miss this moment,haha . smpai haritu kita ada lari sbb nmpak bangla kan.main buaian pnya pasal-,-

from left syahirah,me and zana.aku ni selalu tegur syahirah klau ada somthing yg tak betul.saling tegur menegur.ada smpai haritu,kami main permainan TRUE OR DARE,tengah2 malam.gilaa apa.haha.then sampailah turn aku dan aku pilih TRUE.tetiba syahirah tnya aku,"kakmas marah syahirah tak?'*smbil dia angkat kening style dia yg aku xleh lupa*.hahaha.even aku jwan dgn gentle 'tak'.actually , syahirah kakmas rasa nak nangis that time.selama kakmas tegur adalah nak yg terbaik buat kita dan bukan syahirah sorang je yg kakmas tegur.org lain pun sama just kdang2 kan hampa ni nakal sikit.ehem ehem.hahaa^^
bukan-bukan dah aku ajar hampa nih,haha.bila kita sama-sama keluar,kita dah tak kesah dgn org lain yg pnting kita happy that time dan taknak lepaskan peluang.Ya Allah,aku taknak berjauhan dengan mereka.dah berapa bnyak post aku,semua pasal dorang.*kesah?*

sementara menunggu van untuk balik ke Perak.hanya Allah yang tahu betapa berat kami nak tnggalkan Ganu.dan kami tertinggal something di sana.Tinggal apa ? tinggal kenangan ~
okay dah ,kalau aku dah nangis susah nak stop.Apa yang boleh kita buat just berdoa untuk lembutkan hatinya.Kak fatin pun dah nasihat aku haritu,'kadang2 bnda yg kita tntukan buruk untuk kita,tanpa kita sedari bnda yang kita benci adalah baik buat kita'.
orang yg tak faham akan ckap dah dpat sijil pntun sudahlah,No ! bukan yg tu aku kejar.Aku dah sebati dengan pantun dan takkan aku nak tnggalkan mcam tu je.Thanks untuk yang selalu bagi support.
Akhir kata,aku sentiasa rndukan hampa,betul orang cakap bila kita nak masa berlalu dgan cepat tetapi bila dah berlalu,kita akan mula rndukan masa itu.
Dear,
Mas Ahmad:(





بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ